11 lipca 2020

synoradzki

Gps i lokalizator gsm dla dziecka i osób starszych

Czy warto jest biegać na czczo?

druk numerów startowych

Jest tyle samo zwolenników co przeciwników biegania na czczo. Ci pierwsi są zdania, iż konieczne jest dostarczanie organizmowi węglowodanów przed treningiem, bo pomogą one w spalaniu białka z mięśni. Zatem jeżeli będziesz biegać bez wcześniejszego posiłku możliwe jest, że osiągniesz efekt odwrotny od zamierzonego – będzie ciężko spalić wypracowane mięśnie, co również będzie wiązało się ze spadkiem wydolności. Są jednak też i ci, którzy zdecydowanie zachwalają bieganie na czczo. Twierdzą oni, że aby doprowadzić do spalania białka z mięśni, organizm musi być przez dłuższy czas niedożywiony.

Jeżeli chcesz zacząć trenować na czczo musisz przestrzegać kilku ważnych zasad. Powinieneś przede wszystkim dzień wcześniej zjeść obfitą kolację. W dniu treningu wstań około pół godziny przed biegiem, by dać organizmowi szansę na rozbudzenie się. Koniecznie wypij też szklankę czystej wody. Dobra będzie też kawa, ale bez cukru i mleka.

Ona również pomoże spalić tkankę tłuszczową.